sâmbătă, 21 mai 2011

Poveste amerindiana

Se spune ca, intr-o padure, izbucnise un incendiu devastator si o pasare Colibri tot aducea apa in cioc, ca sa stinga focul. Toate celelalte animale, innebunite de spaima, fugeau care încotro, pe unde nimereau. Pasarea Colibri continua, insa, sa care apa cu ciocul.

Un tigru, constient de zadarnicia demersului, ii atrase atentia: „Esti nebuna? Tu crezi ca poti sa stingi focul asta imens, cu stropul de apa pe care-l aduci tu?”

Pasarea Colibri ii raspunse: „Eu imi fac partea mea...”

5 comentarii:

  1. Bun exemplu si in mai multe domenii din viata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca doresti sa ma cunosti mai bine intra pe facebook:guerilla anarchovegana animale natura.Acolo poti vedea mica mea gradinuta padure de balcon:)
    Ma intereseaza tot ce e legat de viata in natura si visul meu este sa traesc in padure intr o casuta portabila.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună! Am încercat să te caut pe facebook și nu te-am găsit.... acesta e mail-ul meu samisha3 yahoo.com și ca id messenger la fel. Vreau să vorbim mult mai multe pe această temă, legată de natură...
      O zi minunată îți doresc!
      Mihaela Stamate

      Ștergere
  3. Scuze dar abia acum am observat raspunsul.
    am schimbat numele si cred ca ai raspuns deja atunci cand era numele fb schimbat numele facebook nou:dizidentul verde green dissident,am 5 grupuri.
    -plus activez in alte grupri cum sunt:La Comuna si Vegetarienii si veganii din Romania.

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos blog dar...mai multe subiecte??eu am mai multe bloguri si mai multe subiecte...

    RăspundețiȘtergere